Co napisać w zgłoszeniu do testowania produktu? Poradnik

Mysia uwielbia szperać między sklepowymi półkami i węszyć w poszukiwaniu nowości. Kocha też testowanie produktów (szczególnie takich, które można zjeść). Dziś podzielimy się z Wami naszymi doświadczeniami i wyjaśnimy, jak napisać zgłoszenie do testowania produktu.

jak napisać zgłoszenie do darmowych testów, bezpłatne testowanie produktów w domu, jak otrzymać kosmetyki produkty spożywcze dla dzieci i dla zwierząt do testowania za darmo, jak dostać się do akcji testowania produktów, jak zostać ambasadorem marki, dlaczego ja mam zostać testerem, dlaczego ja mam przetestować produkt


Chciałabym przetestować produkt, ponieważ...?


Zgłoszenia do kampanii testowych, w których należy odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego chciałbyś / chciałabyś przetestować produkt?" spędzają sen z powiek nawet kreatywnej Pannie Mysi. Ogoniasta wypracowała jednak własne zasady, którymi kieruje się pisząc wypowiedź.

Testujcie produkty, które lubicie i których potrzebujecie

Zgłaszanie się do wszystkich kampanii testowych bez zastanowienia to podstawowy błąd osób rozpoczynających przygodę z marketingiem rekomendacji. Oczywiście, wypełnienie formularza wielu akcji testowych zwiększa szanse na dostanie się do grona ambasadorów, ale bądźmy szczerzy... Każdy z nas ma inne potrzeby, dlatego nie każdy produkt można w rzetelny i obiektywny sposób przetestować. Jeśli nie mamy predyspozycji do testowania produktu (np. odpowiedniego wieku, cery czy preferencji) albo posiadamy zapas podobnych rzeczy w szafie, istnieje ryzyko, że nie zaangażujemy się w akcję oraz przeprowadzimy test niekompetentny i niewiarygodny. Nietrafiony produkt to nietrafiona opinia. Wyobrażacie sobie Pannę Mysię, wielbicielkę słodyczy i fast foodów, jako ambasadorkę dietetycznych posiłków? Mysia wyobraźnia tak daleko nie sięga...

Nie chwalcie i nie krytykujcie

Głównym celem przeprowadzania kampanii testowej jest zebranie przez firmę opinii konsumentów o nowym produkcie. Jeśli napiszecie, że uwielbiacie markę i jesteście pewni, że pokochacie ich nowy produkt miłością bezgraniczną z pewnością nie będziecie postrzegani jako osoba wiarygodna. Wylewanie żalu z powodu setek przetestowanych produktów, które okazały się nieskuteczne oraz pokładanie wiary w to, że może ten konkretny produkt spełni Wasze oczekiwania i rozwiąże wieloletnie problemy również nie ma sensu. Pamiętajcie, że wystawianie opinii przed przetestowaniem produktu jest niedopuszczalne.

Bądźcie otwarci i szczerzy

Nie bójcie się pisać otwarcie o swoich oczekiwaniach! Wiele firm szuka ambasadorów o określonych predyspozycjach i potrzebach, dla których nie istnieją tematy tabu! Marzy Wam się przetestowanie kosmetyku, który pomaga uporać się z przewlekłym trądzikiem albo produktu do higieny niwelującego krępujące infekcje intymne? Zgrzeszyliście brakiem troski o swój organizm i szukacie suplementów diety? A może chcecie wypróbować z partnerem gadżety dla dorosłych? Pisząc zgłoszenie pamiętajcie, że szczerość ma ogromną wartość! My myszy też nie lubimy kłamczuszków!

Piszcie oryginalnie i nieszablonowo 

Czytanie zgłoszeń do kampanii konsumenckich można porównać do czyta listów motywacyjnych... Utarte zwroty, banalne porównania i powtarzające się argumenty nie wzbudzają entuzjazmu i szybko gubią się w gąszczu setek podobnych wypowiedzi. Umiejętność kreatywnego i nieszablonowego myślenia może przynieść pozytywny skutek! Uruchomcie wyobraźnię! Ubierzcie odpowiedź w barwne obrazy, przytoczcie oryginalne skojarzenia, zastosujcie metafory i porównania. Unikajcie przy tym zabawy w poetów kochających się w częstochowskich rymach. Panna Mysia uwielbia poezję, ale uwierzcie - nawet ona nie miałaby ochoty czytać 30 podobnych wierszy o pulpetach (nie, żeby nie miała ochoty ich zjeść, o nie)!

Nie stosujcie szantażu emocjonalnego!

Testowanie nowości rynkowych to przywilej przyjemny, lecz nawet prostych myszy nie jesteście w stanie przekonać, że Wasze szczęście jest ściśle powiązane z możliwością wypróbowania kremu odmładzającego i wpadniecie w głęboką depresję, jeśli nie pozbędziecie się zmarszczek. Bierzcie przykład z Panny Mysi - zaprzyjaźnijcie się z cellulitem, rozstępami i kurzymi łapkami, a jak chcecie zaszaleć, pokochajcie też swój brzuszek!

Nauczcie się języka ojczystego!

Mysia jest polonistką. Jak każdy człowiek (i każda mysz) popełnia błędy językowe, a kiedy ma gorsze dni - posiłkuje się słownikiem ortograficznym. Rażące błędy stylistyczne, gramatyczne czy ortograficzne są nieprofesjonalne, zaś w Mysi wywołują nieopisaną furię... W imieniu Mysi oraz organizatorów kampanii konsumenckich bardzo, bardzo ładnie prosimy... przeczytajcie słownik poprawnej polszczyzny, zaprzyjaźnijcie się z profesorem Bralczykiem albo chociaż obejrzyjcie wykłady profesora Miodka!

Lista stron do darmowego testowania produktów w domu

A jeśli macie ochotę, podzielcie się  doświadczeniami na temat udziału w kampaniach testowych! Zerknijcie też na post: lista stron umożliwiających bezpłatne testowanie produktów!

15 komentarzy:

  1. Ciekawe porady, mi udało się brać udział w kilku takich kampaniach, ale przyznam że nie zwracałam szczególnej uwagi na opisy moich zgłoszeń :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerość i otwartość wystarczą, aby ktoś docenił nasze starania.

      Usuń
  2. Może mi pomogą :P. Zawsze mam problemy z odpowiadaniem na tak sformułowane pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze piszę szczerze, po co mi kłamać, i nie zgłaszam się do tego czego nie planuję rzetelnie przetestować

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze piszę szczerze i od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. .ćɐʍoʇsǝʇǝzɹd śoɔ ʎq 'ǝıʍołƃ ɐu ćąuɐʇs ąıɟɐɹʇod ʎzɹóʇʞǝıu
    Pozdrawiam!
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardz o fajny post - poradnik! Mysia familia dała sporo cennych wskazówek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się czytało! Przydatne porady. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja droga Mysiu dostaję szału gdy widze moje rozstępy i nie mogę nic z nimi zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny poradnik, szczególnie dla początkujących, ale dla tych bardziej doświadczonych również! :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger