Tołpa Sebio krem do cery tłustej na dzień i na noc

Walka z niedoskonałościami cery niejednej Myszy spędza sen z powiek. Nierówną wojnę z trądzikiem Mysia toczy cierpliwie, uzbrojona w kilka ulubionych produktów do skóry problemowej. Krem Barwa Siarkowa Moc, o którym opowiedziała kilka dni temu, stosuje naprzemiennie z kremem na dzień i na noc do cery trądzikowej Tołpa Sebio.

tołpa sebio regenerujący krem korygujący na noc


O firmie:

Przygodę z marką Tołpa Myszy rozpoczęły od serii Rosacal. Łagodzący koncentrat wzmacniający do cery wrażliwej i naczynkowej Panna Mysia pokochała szczerą miłością, a Profesora Stanisława Tołpę oraz jego dermokosmetyki poznaje z nieudawaną przyjemnością.

Asortyment firmy kupicie na stronie internetowej Tołpa, natomiast aktualności znajdziecie na ich profilu Facebook. Polecamy też pomocnik kosmetyczny lub bezpłatne e-dermokonsultacje.

O produkcie:

Produkty, które Myszy chciałyby Wam przedstawić, należą do serii dermo face sebio:
- matujący krem korygujący, dzień, 40 ml, cena 32,99 zł,
- regenerujący krem korygujący, noc, 40 ml, cena 32,99 zł.

Krem na dzień: torf tołpa, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk PCA, ekstrakt z mirry, fucogel.
Krem na noc: torf tołpa, kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk- PCA, ekstrakt z mirry.

tołpa krem do cery trądzikowej

Nasza opinia:

Opakowanie kremów Tołpa Sebio to praktyczna tuba z aluminium zamykana plastikową nakrętką. Mysia jest co prawda wielbicielką buteleczek zamykanych na klik, jednak aluminiowe tuby zapewniają możliwość maksymalnego wydobycia kosmetyku z opakowania, a dodatkowo przedłużają trwałość produktu, gdyż nie zasysają powietrza i bakterii. Ponadto, otwór kremu należy przebić samodzielnie szpicem w nakrętce, zaś całość włożona jest w kartonik, więc kupując produkt mamy pewność, że żadne łapki go wcześniej nie obmacały.

Zapach kremów serii Sebio jest specyficzny - ma lekko kwaśny, acz delikatny i miły dla mysich nosków aromat. Konsystencja kremów jest niezwykle lekka, przez co ich wydajność jest dość duża - Mysi wystarczają z powodzeniem na 2 miesiące.

tołpa dermo face

Oba mazidła łatwo się rozsmarowują i szybko wchłaniają. Efekt zmatowienia skóry utrzymuje się kilka godzin, w zależności od rodzaju cery. Krem na dzień dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż - nie roluje się, nie powoduje zapychania się skóry, nie przetłuszcza jej i nie zmniejsza trwałości makijażu. Oba kosmetyki regulują wydzielanie sebum, odblokowują pory i działają antybakteryjnie. Regularne i łączne stosowanie obu produktów wsparte tonikiem z tej samej serii u Panny Mysi przyniosło pozytywne rezultaty - skóra nie przetłuszcza się nadmiernie, podrażnienia szybciej się goją, zaczerwienienia zmniejszają, zaś krostki i zaskórniki powstają zdecydowanie rzadziej. Negatywnych skutków stosowania kremów, tj. podrażnienie czy uczulenie, Mysia nie zaobserwowała.

jak pielęgnować cerę trądzikową

Dodatkowymi atutami kremów jest przyjazny skład. Produkty nie zawierają sztucznych barwników, PEG-ów, silikonów, oleju parafinowego, parabenów i donorów formaldehydu. Opakowanie natomiast jest bezpieczne dla środowiska i poddaje się recyklingowi. Dostępność kosmetyków jest średnia - kupimy je bez problemu na stronie Tołpa, w niektórych sklepach stacjonarnych oraz drogeriach on-line, jednak cena 32,99 zł nie należy do najniższych.

Ocena Myszy: 5/5

Kremy Tołpa Dermo Face Sebio to linia bezpiecznych i skutecznych kosmetyków. Jeśli szukacie produktów o przyjaznym składzie, które pomogą Wam w walce z niedoskonałościami cery, polecamy wypróbować zarówno krem na dzień, jak i na noc. Pamiętajcie jednak, że walka z trądzikiem nie może polegać wyłącznie na stosowaniu kosmetyków, warto więc zadbać o prawidłową pielęgnację skóry oraz zdrowy tryb życia zanim wydacie krocie na kremy i inne mazidła.

PS Jeśli nie chcecie kupować od razu pełnowymiarowego produktu, sprawdźcie próbki kosmetyków Tołpa, za które obecnie zapłacicie niewiele ponad 5 zł.

14 komentarzy:

  1. Miałam oba te kremy i o il na dzień byl ok o tyle an noc miał gorszy zapach. I niestety jakoś sząłu u mnie nie było, miałam wrażenie, jakby bardziej przetłuściły mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na liscie tołpe i chetnie cos sobie zakupie w najblizszym czasie

    OdpowiedzUsuń
  3. MIałam te kremy, nawet dwukrotnie. Teraz testuję inny - zserii Strefa T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdza? Stosowałam maseczkę z tej serii i bardzo mi się spodobała. Dobrze oczyszczała twarz.

      Usuń
  4. no i takie kremy to mnie kuszą, może kiedyś będę miała okazję ich wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze no... Nie mam nic z tej firmy i nadal nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze no... Nie mam nic z tej firmy i nadal nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie miałam nic z tej firmy, ale ten kremik jest kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jakiś kosmetyk tej firmy, bodajże też krem i byłam zadowolona tylko cena mnie odstraszyła od ponownego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale myszki na Twoich zdjęciach nieustannie mnie rozwalają. :-) Przypominają mi moje myszaki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że są wśród nas miłośnicy ogoniastych stworzonek! :D

      Usuń
  10. Fantastycznie że są jeszcze takie kremy które są skuteczne i nie szkoda wydać na nie pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrego słyszałam na temat tych kremów. Fajnie, że i u Ciebie się sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś sama chętnie wypróbuję ;P

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger