Darmowe testowanie produktów - lista 07

Wakacje dobiegają końca. Aby umilić Wam nieuchronny koniec urlopu i czas błogiego lenistwa, wyszperaliśmy aktualne kampanie testowe, w których możecie wziąć udział i bezpłatnie przetestować sklepowe nowości. Dla rodziców mamy bonus -  darmowy poradnik o komunikowaniu się z niemowlętami.

strony do darmowego testowania produktów

Poniżej zamieszczamy linki do stron, w których znajdziecie formularze zgłoszeniowe oraz regulaminy poszczególnych akcji darmowego testowania produktów:

Kosmetyki:


Produkty dla dzieci:

Ubrania i dodatki:

Suplementy diety:

Bonus - rodzice, którzy wezmą udział w krzyżówce BebiKlubu mogą pobrać darmowy poradnik „Niewerbalne sygnały niemowląt”, który objaśnia sposoby komunikowania się z maluszkiem.

Czekamy na Wasze informacje o innych akcjach testowych, którymi możemy uzupełnić naszą listę. Życzymy przyjemnego testowania, powodzenia!

12 komentarzy:

  1. już wcześniej zgłosiłam się do młodego jęczmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam brać udział w testach dzięki tobie i wcześniejszemu postowi na temat darmowego testowania.Zarejestrowałam się na kilku stronach i po kilku miesiącach udało mi się.Miałam przyjemność testować krem i tonik pózniej zdać recenzję na ich temat.To była przeogromna przyjemność,bo tu nie chodzi tylko o to,ze oo dostanę masę kosmetyków za darmochę i już.Ja poczułam się tak jakby doceniona,zauważona,potrzebna.No może głupio to zabrzmiało,ale tak właśnie się poczułam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebna... to dobre określenie. Osobiście często przed zakupem kosmetyków lub artykułów domowych czytam recenzje na blogach i dla mnie wszystkie są przydatne i potrzebne. W moim odczuciu blogerskie opinie są bardziej wiarygodne i pomocne aniżeli opis kosmetyku na stronie internetowej marki czy opakowaniu produktu, ponieważ zawiera wiele informacji, których nie znajdę na portalu czy pudełeczku, a ponadto jest obiektywny. Oczywiście trzeba robić to rozsądnie i nie kierować się jedynie subiektywną oceną jednej osoby, ale również własnymi potrzebami... i mieć zaufanie do autora recenzji. Jeśli te warunki są spełnione, Twoje odczucia są jak najbardziej na miejscu. Cieszę się, że byłam pomocna :)

      Usuń
  3. Muszę nadrobić, bo nie do wszystkich testów się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę lat wstecz miałam takie szczęście w testowaniu nowych produktów, że teraz jeszcze ani razu nie miałam możliwości przetestowania niczego :D A nuż może teraz się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Trzymam kciuki, powodzenia.

      Usuń
  5. Znam kilka akcji do testowania które wymieniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przejrzę te linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O fajnie, że podałas taką informację :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger