Darmowe testowanie produktów - lista 05

Kochani, mamy dla Was zbiór linków do nowych akcji darmowego testowania produktów, w których możecie wypróbować kosmetyki dla dorosłych i produkty dla dzieci. Linki do formularzy zgłoszeniowych oraz regulaminów akcji znajdziecie poniżej. Powodzenia!

strony do darmowego testowania produktów

Kosmetyki dla dorosłych:
dezodorant do stóp o przedłużonym działaniu Podolight,
- zestaw kosmetyków do pielęgnacji ciała Dove,
flamaster do brwi TouchBack BrowMarker,
mascara Astor Seduction Codes N°1 Volume & Definition,
mascara Astor Seduction Codes N°2 Volume & Curve Mascara Black,
mascara Astor Seduction Codes N°3 Volume & Length.

Produkty dla dzieci:
- pieluchomajtki Pampers Pants,
- tran w syropie i kapsułkach Moller's.

Jeśli chcecie zamówić nowy krem BB Garnier dla siebie i przyjaciółki, wejdźcie na stronę internetową marki, stwórzcie kartkę pocztową i zamówcie darmowe próbki  kremu Garnier.

25 komentarzy:

  1. Do kapsułek dla dzieci pewnie zgłoszę się :)A może i do kilku innych akcji też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały Mysz przetestował produkty tej marki, polecamy!

      Usuń
    2. Ja zgłaszałam się bezskutecznie do poprzednich akcji z tymi produktami, może teraz się uda :)

      Usuń
    3. Pamiętaj, że kto nie próbuje, niczego nie osiąga. Trzymamy kciuki!

      Usuń
    4. Racja, najprawdziwsza prawda to jest ;)

      Usuń
  2. O kolejne akcje, o których bez mysiego bloga bym nie wiedziała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za kolejne podpowiedzi o testowaniach, może w końcu na coś się skuszę i spróbuję, na razie z ciekawością przeglądam linki i ,,nabieram mocy ,, ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, gwarantujemy, że kiedy dostaniesz się do jakiejś kampanii - polubisz prezenty!

      Usuń
  4. Ciekawe kampanie, warto się zgłosić a może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz, jak zwykle o kilku nie wiedziałam wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe akcje nie wiedziałam o żadnej z nich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znam jeszcze kampanię testowania darmowych ciastek, wrzuciłam linka i opis na mojego fb https://www.facebook.com/kosmetycznepasje/photos/a.497283333759883.1073741828.495573890597494/497283280426555/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smaczna kampania, coś dla mysich brzuchów!

      Usuń
  8. nie słyszałam o tych akcjach wcześniej, w sumie to bardzo ciekawe propozycje ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko uczestniczymy w takowych akcjach, a pewnie i warto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłam się do eyelinera do brwi:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo kuszących rzeczy:) Może wreszcie skuszę się na jakieś testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym przygarnęła flamaster do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez wakacje nie zgłaszam się nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zerknę może jest jeszcze nie za późno:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W testach nie biorę udziału, ale zdjęcie jest słodkie. :-) Lubię też myszkę, którą masz teraz w avatarze. Ale wiesz, że ja w ogóle bardzo lubię takie gryzonie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger