Bony zniżkowe do Zalando dla mysich czytelników

Czerwiec to nie tylko dzień dziecka, ale również miesiąc, w którym Panna Mysia obchodzi urodziny. W tym roku prezent sprawiła sobie sama dzięki uprzejmości portalu TRND, który wraz ze sklepem Zalando prowadzi modową kampanię konsumencką. W ramach akcji Mysia otrzymała bon upominkowy na zakupy oraz bony zniżkowe dla przyjaciół.

zalando kupon rabatowy

W sklepie Zalando jest ogromny wybór markowych ubrań, butów, torebek oraz akcesoriów. Panna Mysia kocha szpilki i uwielbia sukienki.. Nikogo więc nie zdziwi, że zakochała się od pierwszego wejrzenia w granatowej sukience od Dorothy Perkins... i to właśnie ta sukienka znalazła się w jej koszyku.

A teraz niespodzianka!

Myszy mają do rozdania bony ze zniżką na pierwsze zakupy w Zalando! Jeśli chcecie otrzymać kupon rabatowy, wystarczy, że napiszecie prośbę mailową adres mysia.familia@op.pl

Pierwsze 5 osób otrzyma kupon ze zniżką 20%, pozostałe (do wyczerpania naszych zapasów) dostaną rabat 15%. Kupony są ważne do 12.07.2015 r., dla nowych klientów sklepu Zalando.

19 komentarzy:

  1. Ja również dostałam się do tego projektu. Miłych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Prezent już wybrałaś, pochwal się :)

      Usuń
    2. Ja wybrałam torebkę, bo ostatnio mam na ich punkcie kota. :) Taką myślę, że ładna:): https://www.zalando.pl/dorothy-perkins-torebka-black-stone-dp551h01k-q11.html

      Usuń
  2. Gratuluję, mi również udało się dostać do projektu, zakupy już zrobione a teraz czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja przeszukuję Zalando w oczekiwaniu na wyniki akcji :)

      Usuń
    2. Ja również brałam udział w akcji na Zalando :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pochwalę się z pewnością, sukienka już do mnie jedzie!

      Usuń
  4. Czekam na wpis z zakupami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ciekawi mnie co wybraliście:)

      Usuń
  5. Ja również czekam na moją paczuszkę z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo bardzo fajna akcja ;) jeszcze nigdy nie dokonywałam zakupów na Zalando

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz wypróbować sklep, chętnie sprezentujemy Ci kod rabatowy :)

      Usuń
  7. Gratuluję. Również się dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co kupiłaś Mysia Panienko?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zerknęłam cóż to za sukienka jest i wygląda ślicznie . Lubię ubrania Dorothy Perkins :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger