Darmowe testowanie produktów - lista 04

Kochani, mamy dla Was nowe akcje konsumenckie, dzięki którym możecie wypróbować nowości rynkowe. Formularze zgłoszeniowe oraz regulaminy poszczególnych kampanii darmowego testowania produktów znajdziecie pod poniższymi linkami.

strony do darmowego testowania produktów

Produkty dla dzieci:

Produkty dla dorosłych:

Na stronie internetowej Vichy dostępna jest również bezpłatna próbka kremu Vichy Skin Sleep Idealia do twarzy przeciwko oznakom starzenia się skóry.

12 komentarzy:

  1. Mysiu wielkie dzięki za posty na ten temat. Może kiedyś na jakieś testowanie się skuszę :)
    Uściski niedzielne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi dostawać prezenty, więc polecamy!

      Usuń
  2. Dzięki, dowiedziałam się o kilku akcjach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję raz jeszcze za przesyłkę z cudną niespodzianką, pochwaliłam się nią na blogu:
    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2015/06/niespodzianki-i-nowosci-z-ostatnich.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam dziś post:) przyjemna niespodzianka

      Usuń
    2. Cieszymy się, że jesteś zadowolona. Robienie niespodzianek jest zawsze ryzykowne... ;-)

      Usuń
  4. Fajnie, że robisz takie ściągawki, bo nie wszystkie znam akcje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerknę na pewną na tą akcję z Marimerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już z miesiąc nie brałam udziału w konkursach. Nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. i mnie teraz brak czasu na konkursu ale z ciekawości zerknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zbiór, wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger