Kalendarz paryski + blogi z darmowymi grafikami do druku

Macie chandrę? Za oknem powoli zachodzi popołudniowe słońce zabierając ze sobą ostatnie godziny weekendu. Mamy nadzieję, że dziś osłodzimy Wam zbliżający się poniedziałek, bo w ramach leniwego weekendu pokażemy Wam urocze zwierzaki i podlinkujemy darmowy kalendarz paryski!

blogi z darmowymi grafikami do druku

Tiny i przyjaciele - kanał YouTube

Na początek przedstawiamy Wam gwiazdę internetu, uroczego chomika Tiny, który nie tylko zajada malusie buritos, ale także jest mistrzem pałaszowania hot-dogów oraz ma całkiem pokaźną gromadkę futrzastych przyjaciół, z którymi toczy podniebne wojaże, szaleje na urodzinowym przyjęciu i wcina smakołyki w czasie Święta Dziękczynienia... Wszystkie filmy z udziałem tego słodziaka obejrzycie na kanale youtube Hello Denizen. My prezentujemy nasz ulubiony, na którym cała gromadka wcina kolację dziękczynną... Cud, miód, malina, co nie?!

śmieszne chomiki youtube

 Blogi z darmowymi grafikami do pobrania

Tym, którzy zdołali oprzeć się urokowi Tiny i oderwali się od tych radosnych filmików, zapraszamy na trzy blogi, na których znajdziecie mnóstwo inspiracji do swoich domów oraz blogów. Call Me Victorian oraz Madziof to twórcze kobietki, u których znajdziecie inspiracje oraz darmowe grafiki i plakaty do mieszkania. My Pink Plum! to miejsce, które obfituje w wiele instrukcji DIY i bezpłatne grafiki na blog.

darmowy kalendarz z wieżą eiffela do druku

Bezpłatny kalendarz paryski do wydrukowania

Ze strony Call Me Victorian pochodzi "francuski" kalendarz na 2015 rok, którego wydrukowania nie mogła odmówić sobie Panna Mysia, uwielbiająca francuską muzykę, Paryż, wino i ser.

10 komentarzy:

  1. Mój wekeend minął strasznie leniwie.. Nie zrobiłam kompletnie nic.. Dni zaczynały i kończyły się na obijaniu się ;D
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja Mysiu uwielbiam francuskie klimaty :) A wczoraj słuchałam Edith Piaf, ah lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duszo moja pokrewna! Za twórczością Edith Piaf co prawda nie przepadam, ale cenię ją jako artystkę. Francuskie klimaty podobają mi się najbardziej we wnętrzach.

      Usuń
  3. W 100% się z tobą zgadzam.

    Mój blog:
    konkursyhani.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za linki do ciekawych stronek i filmików, chętnie tam zajrzę :)
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kalendarz :). Chętnie popatrzę, nie znałam tych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś mi mignął kiedyś ten Tiny na yt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boski jest ten chomik! :-)

    Ja weekend miałam niestety dosyć pracowity.

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger