Darmowe testowanie produktów - lista 01

Kochani, jeśli lubicie darmowe testowanie produktów, przejrzyjcie aktualnie trwające kampanie. Do każdej z akcji możecie zgłosić się formularz zawierający m.in. dane osobowe i korespondencyjne, odpowiedź na pytanie oraz charakterystykę predyspozycji. Regulaminy akcji znajdziecie na stronach bezpośrednio opisujących kampanię. Powodzenia!

strony do darmowego testowania produktów

Kosmetyki dla dorosłych:

Produkty dla dzieci:

Zainteresowanym podajemy linki do portali, na których zarejestrowani użytkownicy mogą brać udział w darmowym testowaniu produktów - StreetcomRekomenduj To, Ofeminin, Wizaż, Sample City, TRND, Talk Marketing, Everyday Me.

18 komentarzy:

  1. Krem Nivea niedługo do mnie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenia do testowania emulsji do hig. int. były przyjmowane do 4 maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, masz rację. Akcja została już usunięta. Dziękuję!

      Usuń
  3. Wszystkie akcje bardzo Ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ofeminin polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogarnęłam to , dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zbiorcze informacje, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Dziękuję za info :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny pościk, a ja mam takiego lenia ostatnio na zgłaszanie się do akcji. Chwilowo odpłynęłam od tematu zagubiona w książkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem Nivea otrzymałam z akcji testowania. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger