Owsianka błyskawiczna Coś Na Ząb - smaczna i zdrowa?

Myszy to łasuchy. Pyszne jedzonko lubią nie tylko mysie brzuszki - bo my, gryzonie jemy także oczami i noskami... Dziś poczęstujemy Was owsianką błyskawiczną Coś Na Ząb.

owsianka błyskawiczna coś na ząb

O firmie:

Kupiec to  największy producent zdrowej żywności na naszym rodzimym rynku Firmę założono w 1987 roku. Od tego czasu marka propaguje ideę zdrowego żywienia, dlatego większość jej produktów opiera się na naturalnych składnikach. Jeśli chcecie zapoznać się z ich pysznym asortymentem zapraszamy na stronę internetową Kupiec. Łasuchom z pustymi brzuszkami podpowiadamy, że możecie znaleźć tam m.in. smaczne przepisy.

O produkcie:

Produktami marki Kupiec, które Myszy testowały w ramach kampanii konsumenckiej  na portalu Streetcom była:
- owsianka błyskawiczna Coś Na Ząb, 50 g, cena ok. 1,60 zł.

Owsianka występuje w 7 wariantach smakowych: naturalna, truskawkowa, gruszkowa, śliwkowa, malinowo-żurawinowa, jabłkowa z cynamonem oraz jabłkowo-bananowa.

Skład bez względu na wariant smakowy jest niemal identyczny. Jedynym składnikiem zmiennym są suszone owoce. Przykładowo, w owsiance śliwkowej znajdziecie: płatki owsiane 68%, mleko pełne w proszku 12,5%, cukier, suszone śliwki 2,2%, aromat.

Nasza opinia:

Owsianki Kupiec posiadają rzucające się w oczy opakowanie. Skąpane w pomarańczy płatki owsiane i owoce zdają się krzyczeć ze sklepowej półki "kup mnie, kup mnie"... Kto jak kto, ale Myszy temu wołaniu oprzeć się nie mogły... Saszetka jest zgrabna, więc można zabrać ją wszędzie tam, gdzie zdobędziemy wrzątek. Pasuje do najbardziej tyciej torebki Mysi, co Ogoniastą  wprawiło w zachwyt, bo nie lubi chodzić do pracy obładowana tobołkami jak Beduin przemierzający piaszczystą pustynię.

owsianka czy jest zdrowa

Owsianka Coś Na Ząb to doskonała przekąska dla zabieganych leniuszków, które nie mają czasu przyrządzać śniadanka albo pracusiów poświęcających przerwę śniadaniową wyłącznie na zaparzenie kolejnej kawy. Wsypane do kubeczka płatki owsiane wystarczy zalać wrzątkiem - i voila! - po 3 minutach ciepły i dość sycący posiłek jest gotowy.

Produkt pachnie naturalnie. Kto jadł płatki owsiane zalane mlekiem, ten będzie wiedzieć, jaki apetyczny aromat poczuły mysie nosy. Dodatek mleka w proszku sprawia, że produkt nie jest wodnisty. Konsystencja owsianek jest zwarta, gęsta i kremowa. Dzięki suszonym owocom - wzbogaconym niestety cukrem i aromatem - w owsiance mocno wyczuwalny jest smak dodatków. Jest to przy tym smak pozbawiony chemicznych nut. Pyszniutki. Wyjątkiem jest owsianka jabłkowo-bananowa, która - nawet zdaniem kochającego cukier Małego Mysza - jest nieco zbyt słodka. 

smaczna owsianka

Absolutnym hitem Mysi i jej biurowych koleżanek pałaszujących namiętnie produkty śniadaniowe Kupiec każdego poranka jest cudownie owocowa i aromatyczna owsianka malinowa z żurawiną. Serce Mysiej Mamy podbiła też wersja jabłkowa z cynamonem rozsiewająca zapach jej dzieciństwa po całym urzędzie... Jeśli pamiętacie maliny podjadane w dzieciństwie prosto z krzewu albo lubicie zapiekać jabłuszka posypane cynamonem w piekarniku, posmakuje Wam też owsianka Coś Na Ząb.

zdrowe śniadanie

Ocena Myszy: 4,5/5

Pyszny smak owsianek jest niestety okupiony aromatem i cukrem. Jeśli szukacie produktu o idealnym składzie, to owsianki Coś Na Ząb nie kupujcie. Jeśli jednak wybaczycie producentowi mało dietetyczne i dobre dla brzuszków dodatki, dostaniecie w zamian suszone owoce oraz płatki owsiane pełne błonnika, białka, węglowodanów i witamin. Myszom owsianki smakowały, więc - polecamy!

20 komentarzy:

  1. Kupuję ją czasem do pracy :) na szybko jak talala :) zapełni brzuszek w sekundkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybka przekąska na ciepło, lepsza niż "chińskie zupki" z torebki.

      Usuń
  2. uwielbiam owsianki:P właśnie mój Misiu mi zrobił:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbuję malinę z żurawiną, choć dziecku nie podam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za owsiankami nie przepadam, ale mój ukochany za to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kupiłam na spróbowanie z nesvite ale mi jakoś nie podeszła.
    Płatki owsiane na sucho np. w musli są dla mnie nawet ok. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkiego rodzaju musli i płatki bardzo smaczne są w jogurcie - to pyszne śniadanko do pracy!

      Usuń
  6. Apetyczne owsianeczki, jeszcze nie próbowałam, ale kto wie ... :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jej nie próbowałam, ale osobiście lubię takie specyfiki ;) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za wizytę u mnie i przemiłe komentarze, miło mi,ze Ci sie u mnie podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, chętnie zostaniemy u tak zdolnej kobietki!

      Usuń
  9. Jak dla mnie za SŁODKIE, nawet ta naturalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie pychotka, każda wersja, ale śliwka skradła moje podniebienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pysznie, ja dodaję jeszcze do tych gotowych mieszanek tarte jabłko i miód :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie tylko Myszy są łasuchami, ja też :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger