Darmowa próbka esencji do sosu Knorr

Nawet perfekcyjna pani domu ma czasem zły dzień. Kiedy dopadnie Was lenistwo, przytłoczy nadmiar pracy, urośnie góra prania, kwiatki zwiędną... zróbcie błyskawiczny obiad! Pomoże Wam w tym darmowa esencja do sosu Knorr.

darmowa próbka knorr

Bezpłatną esencję do sosu Knorr możecie zamówić dla siebie oraz wysłać do wybranych przyjaciół jako prezent! W każdym zestawie znajduje się:
- broszura z przepisami od Knorr,
- esencja do duszonych mięs Knorr,
- esencja do sosu pieczeniowego Knorr.

14 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko korzystam z takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale nawet najlepsza Mysz Gospodyni ma czasem gorszy dzień... więc może ktoś skorzysta z możliwości wypróbowania nowości.

      Usuń
  2. Wysłałam dwa dni temu i czekam na soją paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj otrzymałam i wysłałam do przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie miałam okazji ich próbować ;) nie lubię gotować, ale rzadko używam gotowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami korzystam z takich gotowców:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do nas również dotarła nasza paczuszka z esencjami :D już nawet została wypróbowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tu i mam nadzieję, że mysia familia nie ma nic przeciwko:D
    Pozdrawia pistaciowa ferajna z dwoma kociakami na czele:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj... Nie załapałam się :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie są one nadal do wygrania :o)

    Zapraszam serdecznie:
    http://konsumentka-anula.blogspot.com/2015/03/aromatyczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger