Darmowe katalogi roślin 2015

Babcia Mysz już planuje, jakie rośliny zasieje w warzywniaku oraz jakimi kwiatami ozdobi działkowy klomb. Jeśli macie ochotę sięgnąć po odrobinę inspiracji, zapraszamy po darmowe katalogi o ogrodach na 2015 rok.

darmowe katalogi ogród, działka, rośliny
Tradycyjne katalogi wysyłkowe:
katalog Kwiatyllo,
- katalog Hyzop,
- katalog Florexpol.

Katalogi online:
katalog Kwiatyllo,
- katalog Hyzop,
- Florexpol Ogród Marzeń,
- Florexpol Kwiaty i Owoce,
- Vitoflora Katalog Ogrodnika.

Myszy po remoncie mieszkania planują stworzyć przytulny kącik rekreacyjny na balkonie z pachnącymi kwiatami oraz świeżymi truskawkami i poziomkami w doniczce. Będzie pysznie!

6 komentarzy:

  1. Czasopisma idealne dla mojej mamy, uwielbia kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę mojej mamie może zdecyduje się na jakiś katalog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zamówiłam dla mojej mamuśki. Dzięki za namiary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamówię dla Mamy, bo ja zupełnie nie przepadam za kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno narzekałam, że nie mam ogrodu, ale jak słusznie wspominasz, można przecież stworzyć cudowny kwiecisty zakątek na balkonie. :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger