Darmowa pocztówka zimowa z własnym zdjęciem

Kochani! Pamiętacie o mikołajkowej akcji darmowych pocztówek od Myszy i Foczty.pl? Nasz prezent cieszył się dużym zainteresowaniem. Ogonki merdają nam z zadowolenia, ponieważ znaleźliśmy inną, równie ciepłą akcję promocyjną - możliwość wysłania bezpłatnej pocztówki zimowej z własnym zdjęciem.

bezpłatna kartka pocztowa z własnym zdjęciem
Dzięki uprzejmości Nutelli do 31 grudnia 2014 możecie wysłać darmową personalizowaną pocztówkę ze zdjęciem. Wystarczy wejść na stronę Nutelli, załadować fotografię z komputera, ozdobić ramką, wpisać życzenia i zaadresować, zaś firma wyśle kartkę zapakowaną w kopertę do Waszych rodzin i przyjaciół. Udanej zabawy!

12 komentarzy:

  1. Panno Mysiu najlepszego na Nowy Rok! :) Zdrówka i spelnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Tobie również życzę samych ser-deczności! Niech Ci się w Nowym Roku spełnią najskrytsze marzenia! :)

      Usuń
  2. Super akcja. Chętnie z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym, Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń
  3. Świetna akcja ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie szczęśliwy, życzę wszystkiego najlepszego, szkoda, że nie zdążyłam zamówić pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wysłałam kartki z nivea do moich chłopaków z naszymi zdjęciami i dostali tuż przed wigilią

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również wysłałam dawno temu już kartki i do mnie doszły jakoś przed świętami :) wszyscy byli zachwyceni :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziadkowie Myszy również dostali swoje kartki przed świętami, bardzo im się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wysłałam karteczki świąteczne do babci moich księżniczek. :))

      Usuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger