Bezpłatne próbki karmy dla kotów Josera

Pan Tygrysek otrzymał kolejny pyszny prezent. Tym razem miła pani kurier dostarczyła Futrzastemu Arystokracie darmowe próbki karmy Josera, dostosowane do jego indywidualnych potrzeb żywieniowych. Macie ochotę zamówić bezpłatną karmę dla swoich kotów?

darmowa karma dla kotów josera

Jeżeli posiadacie małe głodomorki w domu, zamówcie dla nich 2 darmowe próbki suchej karmy Josera! W przypadku otrzymania komunikatu o chwilowym braku próbek nie zrażajcie się - paczuszki są wciąż uzupełniane. Tygrysek życzy smacznego!

22 komentarze:

  1. z chęcią zamówię dla mojej kici i zobaczę jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat trafiłam na chwilową niedostępność. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj się udało. Warto wpaść, aby nadrobić zaległości i przejrzeć wcześniejsze Twoje posty, Mysiu. :)

      Usuń
  3. Ja nie mam kota, ale twój kociak na pewno sie ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot mojej mamy uwielbia tę karmę.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety moja Kicia niedawno straciła życie pod kołami auta z nieuważnym kierowcą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam przykro. Wiemy, że strata futrzastego przyjaciela potrafi zranić najbardziej twarde serducho.

      Usuń
  6. co prawda kota nie mam, ale mam psa, który uwielbia jeść kocie przysmaki :D super, zamówię jej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój kiciuś był bardzo zadowolony z tej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Czy czekając na próbki też otrzymałaś wiadomość e-mail z informacją o przyjeździe kuriera? Czy to było płatne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, próbki są dostarczane kurierem. Zupełnie za darmo.

      Usuń
  9. o muszę dać znać siostrze, bo ja kotka nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. próbuje co dzień i zawsze nie ma dostępnych próbek :(

    OdpowiedzUsuń
  11. O zamowie dla swojego ogrodkowego kota:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oktawia, paczki są udostępniane codziennie od 24:00. Od tej godziny jest 50 dostępnych. Ale wystarczy jak wejdziesz rano, jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze jak mi się przypomni to już niestety ranek mija :D hehe :)

      Usuń
  13. A jakim kurierem to przychodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam.... W każdym razie, bezpłatnym i skutecznym ;D

      Usuń
  14. Fajnie, że kotek może najpierw spróbować karmy :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger