Kuchenne Inspiracje - darmowy Magazyn Blum

Do Myszy zbliża się przeprowadzka. W chatce rośnie sterta worków, kartonów i darmowych czasopism o urządzeniu wnętrz. Mysia zażywa "witaminki dla niespokojnej dziewczynki". Pan Mysz poci się przy noszeniu kartonów. Mały Mysz zdezerterował do Babci. Tylko Pan Tygrysek wpadł w euforię widząc górę pudeł i jak przystało na Kociego Arystokratę dumnie sprawuje rządy w Imperium Kartonów.

bezpłatny katalog o urządzaniu wnętrz
Pozostając w temacie, dziś proponujemy darmowy Magazyn Blum - Kuchenne Inspiracje poświęcony praktycznemu wykorzystaniu przestrzeni kuchennej. Jeśli macie ochotę przeczytać artykuły i obejrzeć inspirujące fotografie, zapraszamy po darmowy katalog on-line albo bezpłatny katalog wysyłkowy.

18 komentarzy:

  1. Obecnie poszukuję jakiś inspiracji na pokój/sypialnię, a nic mnie jeszcze nie zachwyciło.. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. urządzam kuchnie więc chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię przeprowadzki, to dobry pretekst do generalnych porządków, o ile dzieci nie przeszkadzają. Pod koniec kwietnia ostatni raz się przeprowadzałam i mam nadzieję, że w najbliższym czasie już nie będę :)
    Fajny katalog, mam w planach na nowy rok zrobić kuchnię, więc skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Myszy wyrzuciły tony śmieci :)

      Usuń
    2. To prawda! Jak nie lubię generalnych porządków to przy okazji przeprowadzki "na własne śmieci" nie są one takie straszne. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nowe mieszkanie? Suuuper!!! :)) Gratuluję! :)

      Usuń
  5. Cóż za wspaniały zbieg okoliczności. My z mężem właśnie remontujemy mieszkanko (t.zn. mąż remontuje ;) ) i wkrótce też czeka nas szaleństwo przeprowadzkowe. Tyle, że przyjdzie nam "latać" ze wszystkim na 4 piętro. ;)
    Gratuluję mieszkanka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My biegaliśmy z 3 piętra... na 3! :)

      Usuń
    2. He he... czyli nie jest tak źle z mieszkaniem tak wysoko? Trochę mnie przerażała to 4 piętro, ale teraz skoro Wy z 3...na 3 biegniecie... nie mam obaw. ;)

      Usuń
    3. Mieszkanie na wyższych kondygnacjach jest męczące tylko podczas przeprowadzki. Kiedy się już umości w nim własny kącik okazuje się, że mieszkanie na wyższym piętrze ma swoje zalety, np. prywatność (bo ciekawskie oczy przechodniów i sąsiadów często zaglądają np. do mieszkań na parterze albo 1. piętrze) :D

      Usuń
  6. szkoda że w katalogu nie ma więcej pięknych kuchni-przynajmniej pomarzyłabym,bo na moją jeszcze poczekam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kiciuś :) podobny do mojego rudzielca :)
    Pozdrawiam


    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam wersję papierową, wolę w ten sposób czytać, dzięki za namiary :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger