Witaminki dla niespokojnej dziewczynki - suplement diety Magnolia

Mysia nie jest ostoją spokoju. Kto zna ją osobiście ten wie, że ta niewinnie wyglądająca filigranowa blondynka to szalejące tornado, w każdej chwili mogące wywołać eksplozję furii i gniewu. Ujarzmić szalejącą Pannę Mysię potrafią tylko magiczne buziaczki Małego Mysza. Jest jednak nadzieja - Magnolia.

suplement diety magnolia działanie

O firmie:

Od dwóch tygodni w Mysiej Chatce panuje względny spokój. Panna Mysia w ramach współpracy z Samplecity otrzymała zgrabną paczuszkę z suplementem diety "Magnolia" z serii Salus Natura. Producentem tych magicznych tabletek jest Hurtownia farmaceutyczna Salus International, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze farmaceutycznej szpitali, aptek oraz gabinetów lekarskich.

O produkcie:

Mysi żywioł ujarzmić ma:
- suplement diety Magnolia, 30 tabletek, cena ok. 15 zł.

Skład: maltodekstryna, wyciąg z magnolii, kwasy tłuszczowe nienasycone omega-3, substancje powlekające – hydroxypropylometyloceluloza, poliwinylopirolidon, trietylocytrynian, substancja poślizgowa – stearynian magnezu, niacyna, pantoteinian wapnia, pirydoksyna, ryboflawina, tiamina, kwas foliowy.

Preparat przeznaczony jest dla osób pracujących w stresie i prowadzących nerwowy tryb życia. Zadaniem produktu jest rozluźnić napięcie, złagodzić stres i frustrację, obniżyć nerwowość oraz poprawić sen.

suplement diety magnolia opinia

Nasza opinia:

Tabletki o całkiem miłym zapachu oraz bliżej niekreślonym, przyjemnym smaku zamknięto w plastikowy słoiczek z mocno zaciśniętym i bezpiecznym wieczkiem. Całość znajduje się w kartoniku, na którym znajdują się wyczerpujące informacje o przeznaczeniu suplementu diety, jego składzie, właściwościach oraz sposobie przyjmowania i przechowywania tabletek.

Dużą zaletą suplementu diety Magnolii jest ogólna dostępność produktu raz niska cena miesięcznej kuracji. Dzięki owalnemu kształtowi, tabletki łatwo się połyka. Preparat jest w pełni bezpieczny. Nie powoduje skutków ubocznych zażywania oraz nie uzależnia. Ponadto, zawiera magnez, cynk i żelazo, których niedobory mogą powodować kłopoty z bezsennością oraz problemy emocjonalne.

Po stosunkowo krótkim okresie pozytywnie wpłynął na jej zszargane nerwy. Mysia nie jest już szalejącym tornadem, ot - letnią burzą, zefirkiem. W życiu osobistym rzadziej denerwuje się i wpada w złość. Ma lepszy nastrój. Łatwiej radzi sobie ze stresującymi i nerwowymi czynnikami w pracy. W subiektywnym odczuciu Pana Mysza, jego Żona "jest weselsza i spokojniejsza".

magnolia tabletki na uspokojenie i sen

Ocena Myszy: 5/5

Mysia jest zachwycona "Magnolią". Jej nerwowe usposobienie wiąże się z problemami sennymi. Mysia, będąc w ciąży spać nie mogła wcale. Po narodzinach Małego Mysza, ustawił się jej zegar biologiczny na tzw. "nocne karmienie". Ustawił się tak skutecznie, że po 6 latach nadal ma kłopoty z zasypianiem, budzi się zaś regularnie co 2 godziny. Po zażyciu pierwszej tabletki suplementu Mysia wpadła w szaleńczy entuzjazm i pokochała się z "Magnolią" na zawsze - przespała całą noc, spokojnie i nieprzerwanie jak kamień.

18 komentarzy:

  1. tabletki są trochę gigantyczne :D ale dla takich efektów to warto je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabletki mają standardowy rozmiar, to zbliżenie i kąt pod jakim robiłam zdjęcia sprawia, że wydają się "gigantyczne". :)

      Usuń
  2. Rzeczywiscie na zdjeciu tabletki wydaja sie duze :) Nie przepadam ogolnie za tabletkami i suplementami :)
    Spokojnych i wesołych świąt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój żołądek nie znosi tabletek :P ale fajnie, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki uspokajacz by mi się przydał :P Lecz nie przyjmuję ostatnio żadnych tabletek- jeszczę karmię piersią :) Po pierwszej ciąży i karmieniu- miałam mega nerwy, wtedy przestałam pić kawę, brałam magnez i też się uspokoiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w chwilach kryzysu ratuję się melisą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie melisę wyhodowała siostra... Niestety nie działa :D

      Usuń
  6. Oj i ja także jestem bardzo nerwowa i mało co potrafi mnie uspokoić. Co do spania... nawet nie wiesz jak dobrze Cię rozumiem :( Ja ponad 2 lata męczyłam się z taką bezsennością, 3 godz snu max i już ponownie nie mogłam zasnąć :( Ostatnio było już całkiem lepiej, spałam nawet ponad 8 godzin, ale od czasu do czasu to wszystko wraca i znowu nie śpię :( Muszę sobie sprawic taki suplement!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monnie, doskonale Cię rozumiem i bardzo współczuję. Polecam "Magnolię". W jednym z artykułów zamieszczonych na stronie, którą Wam wskazałam napisano, że niedobór witamin z grupy B, kwasów omega-3, magnezu, cynku i żelaza może powodować bezsenność, warto zatem uzbroić się w suplement, który je zawiera lub skonsultować z lekarzem. Trzymamy kciuki za Twoją przespaną noc! :)

      Usuń
    2. Dziękuję :* Mam nadzieję, że to coś pomoże, bo brałam już 5-HTP i niestety, bez żadnych rezultatów :(

      Usuń
  7. ja jak się denerwuję lub nadmiernie stresuję sięgam po muzykę, którą lubię, a uspokaja mnie to w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydały by mi się takie tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy używam suplementów diety, jakoś nie wierzę w ich moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wierzyłam do momentu, aż lekarz przepisał mi Falvit - podziałał.

      Usuń
  10. i u mnie gości Magnolia od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to nie działa jak placebo przypadkiem? ;) Jakoś nie wierzę w tak szybkie działanie zestawu witamin, ale może po Twojej recenzji spróbuję, jak już będę mogła zażywać takie specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w dużej mierze tak. Poprawa samopoczucia z pewnością może wiązać się z samą świadomością tego, że zażywamy środki mające nas wspomagać. Szczerze jednak przyznaję, że "Magnolia" pomogła mi zwalczyć problemy ze snem i nie jest to efekt "placebo".

      Usuń
  12. Fajnie, że przypomniałaś o Magnolii, teraz już nie karmię piersią a nerwy mam ostatnio za duże, więc wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger