Jak dbać o swoje zdrowie - Klub Żyj Długo

Z czym kojarzą Wam się babcie? Bo Myszom - z ogrodem, jedzeniem, robótkami ręcznymi i... dbaniem o zdrowie! Nie inaczej jest z Babcią Myszą, która przychodzi do Was z propozycją wstąpienia do Klubu Żyj Długo, którego celem jest promowanie zdrowego trybu życia i odebrania bezpłatnego czasopisma z kosmetykiem w prezencie.

bezpłatne kosmetyki klub żyj długo

Każdy, kto wypełni formularz rejestracyjny dostanie darmowy prezent powitalny podobny do tego, jaki odebrała Babcia Mysz. Gryzoniowa przesyłka zawierała:
- numer czasopisma "Żyj długo",
- upominek kosmetyczny od firmy AMC lub A-Z Medica,
- ulotkę rabatową na produkty Andean Medicine Centre,
- legitymację uprawniającą do zamówienia prenumeraty w cenie promocyjnej.

Ponadto, każdy klubowicz otrzyma dostęp do informacji na temat zdrowia, nowości medycznych i kosmetycznych, a także promocji i konkursów.

5 komentarzy:

  1. Kiedyś otrzymałam krem ale ani razu nie użyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś dostałam od nich czasopismo i jakiś olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wypełniłam, ciekawe, co dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem i jest świetny. Bardzo go lubię, chociaż widzę, że nie wszystkim przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Myszy uwielbiają czytać komentarze! Widząc nową wiadomość, grube Futrzaki przerywają z podekscytowania jedzenie, a reszcie Myszy wesoło merdają ogonki! Dziękujemy!

Copyright © 2016 Mysia Familia , Blogger